Anneolmayahasret busra14 onemli olan ikinci kan degeridir iki gun sonra tekrarlayin en az iki kat artmasi lazim betanin saglikli gebelik olmasi icin
Nasippp busra14 adetinizin kaç günü geçti mi geçmedi mi? Herkesin değeri farklıdır canım sağlıklı artışı takip Et 2 gün sora tekrarla
Gizemlimmio busra14 Ben 44 ile öğrendim adetimi bir gün geçmişti. Doktorum 1 hafta sonra gel keseye bakalım dedi öyle 2 gün sonra kan ver demedi ama ben dayanamadım verdim her şey yolunda mı diye. Şükür artışımız çok güzeldi. 14 haftalık oldu bile miniğim 🐣💕
busra14 Anneolmayahasret 10 gün sonra tekrarlıyalım dedi doktor ama daha yeni olduğu için böyle olabilir dedi
busra14 Nasippp Kuzeymiraa sntn adetim düzensiz normalde gecen ay temmuz 6sında olmuştum dün verdim kan bugun sonucu aldim doktor 10 gün geçsin tekrar bakalım dedi
Kuzeymiraa Ben 19 la öğrendim ikinci gün 48 di mutlaka iki gün somra baktırım iki kat veya daha fazla artış olmalı
Homeless20 busra14 10 gün çok uzun bir süre bnce. 2 gün sonra tekrar kan veriliyor iki katı yada daha fazla aryış olursa iyi. Tabi doktorunuzunda vardır bir bildiği
busra14 Gizemlimmio ne güzel canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 1 hafta beklicem bende 10 gün bekleyemem ama inşallah benimkide artar
Gizemlimmio busra14 İçini ferah tut artar inşallah. 😇 Çok stres yaparım dersen 2 gün sonra ver daha sonra beklemeye devam et. En azından artış hakkında bir bilgin olur 😊
Nasippp Nida__ adetin kaç gün geçmişti ve keseyi kalp etışını ne zmn gördün bende dün yaptırdım adetim 2 gün geçince 509 çıktı. Haftaya salı tekrar çağırdı kese ve kalp atışı olur mu salı gününe kadar
Nida__ Nasippp adetim 3 gün geçmişti. Keseyi 6+4 kalp atışını 8+3 de gördük ama sesi hala dinletmedi oraya ısı yaymak istemediği için haftaya kısmetse atışı duyacağım ☺️
Fatmamuduk busra14 Kuzum bende dün baktırdım 53 çıktı, benimde adetim düzensiz haziran 22de oldum en son doktor iki gün sonrası önemli bizim için dedi
Nida__ busra14 aslında doktor iyi söylemiş, çünkü 2 gün yaparsanız 2 gün sonra tekrar isteyecek yani ya 4 ya 6 ya 8 gün sonra yapın iyi düşünün iyi olur Allahın izni ile
Fatmamuduk busra14 benimki yarın çağırdı yine kuzu kalbim ağzımda hep 😏 inşallah sağlıkla artar değerlerimiz ☺️🙏🏻