TugBaris Merhaba kızlar, allahın izniyle kızımız olucak. Ama isim konusunda hiç karar veremiyoruz. Bi kaç tane kulağa hoş gelen isimler seçtik. Sizce hangisi ? Azra, Tuana, Ceylin, Lilya?? Başka fikirleriniz varsa lütfen benimle paylaşın. 😊🙏🏻
UrasEgeninannesi TugBaris Allah nasip ederde kızım olursa ilerde Mihri vermek istiyorum. Anlamı da çok güzel ve çok kibar bir isim ☺️ Oğluşum olacak kısmetse o yüzden 2.ye kaldı bakalım ☺️
elkakimmon TugBaris kuzum ben de isim araştırıyorum, ilk isim muhtemelen maya olacak ikinci olarak belki begüm, deniz, su, bengisu düşünüyoruz. hem anlamlı hem hayırlı hem de cocugun beğenmesini istiyoruz . Yazdıgın isimleri ben de araştırdım ama anlamlarını pek beğenemedim