AydanB 6 gun önce yaptim sezeryan bnmki tup bebekti mecbur sezeryan dedi..
Sonda bna takmadılar ki gerek yok sanirim orayla yaranin alakasi yok ki küçüğünü rahat yapıyorsun 🙂
Agri oluyo evet ilk yuruyus zor ama abartıldığı kadr dgl yataktan kalkmak cok zor . Munkun oldugunca yürü hastanede yarim saat ara la dahi olsa bide yuruys sonu yataga gecme koltuga yada sandalyeye otur yataga yatinca ayni aciyi sifirdan basliyon 😐 oturunca bsy olmuyo .. bnm narkoz bogazmda kaldi yutkunamiyodum bol bol su ictim ama ılık sakin soğuk icme drek yapisir hastalık .
Gaz sancisi bnm omzuma vurdu dr.ole dedi nefes dahi alamadim belki gaz dgl hava carpmis ta olablir camları pek actrma hastanede ..
Türk kahvesi ic iyi gelio bn 2 bardak ictim bide evden bi kavanoz komposto yap götür hastane ya verir ya vermez fazlasi goz cikarmaz anlicgn 😊 gaz ve buyuk wc yapinca cikablirsin hastaneden :))
Bide amaliyattan cikinca odem toplamis oluyon bacak ve ayak sis oluyo ona da tek care yurumek
Eve gelince de yatak serdirme otur gun icinde ara ara da yürü😊
Sut de gelmiyo hemen panik yapma bn banyo yaptim 3 gun aninda geldi cok sukur
Pompa all sagmayla ugras yoksa bebis ac kalir 2 gn içinde .. evde de sivi beslen bol su ve corba yoksa kabiz olur dikisini zorlarsin bide gazini bol bol cikar dikise sanci yapio🙄🙄
🙂👼 Bu kadr bnden seni ve senin gibi bekleyen herkesi allah kurtarsın sag sağlim kucağına almak nasip olsun🙂🙂