Arkadaşlar merhaba. Çok yeni gebeliğim. 1 haftadır oksapara başladım ama doktor bana rapor yazmadı. 9 ay kullanmam lazım bu raporu nasıl çıkartıcam.? Bir de eczanelerde bulmak zor bu elimdeki raporla doktor yazmadan eczaneden bulunca alamıyor muyum? İlla doktorun mu yazması lazım aydınlatır mısınız