Gokmer Benim iki hafta önce kanamam olmuştu iğneler ve progestan ilaç kullanıyordum zaten iki haftadır bugün doktora muayeneye gittim. Kanama alanım var ve kesenin hemen altında bebeğin gelişiminde bi sorun yokmuş ama taBi düşük riski her zaman var malesef. Karnındaki gerilmelerinde kanama alanınsan solayı olduğu söyledi doktor kızlar. Tekrar ilaç ve fitil verdi bakalım umarım kanama alAnım kaybolur 🙏