azraozgersu678 Merhaba güzel anneler 38 haftalık gebeyim iki gün önce doktor kontrolünden geldim nst de sancım çıkmadı çatı kontrolunde herşey normaldi yine de bu günlerde doğum yapma ihtimalim ne derece yüksek sancım hiç olmadığı halde
Sonay azraozgersu678 her an herşey olabilir CNm dikkat etmek lazım benim sancım ve kasılmam çöl oluyor nst sancı çıktı ama doktor önemsiz dedi şuan 39+5 günlük ve ben yarın sezaryen olucam inş .
Glhn azraozgersu678 ben de aynı durumdayım ama kasilmalarim ve yalancı sancı denilen şeyleri yaşıyorum her gece
SulTanTekernal azraozgersu678 38+1 im ne sancim ne agrim var 2 haftadir ust uste gidiyorum doktara nst baglamadi alttanda bakmadi simdilik birseyim yok benimde gayet normal hersey bakalim nezamn gelirler 🙂
azraozgersu678 Glhn doktorum bu haftada olan doğumlar en sağlıklı Doğum dedi bebek kırk haftayı geçince anne karnında kakasını yiyebiliyormuş ve bu zehirlenmelere yol açıyor rabbim korusun onları inşallah sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza
Sonay deletedmom11 😭😭😭 inş CNm saatleri dakikaları sayıyorum şuan saat 5.27 ve ben ayaktayım kesilmeyi bekliyorum 😂😔 saat 7 buçukta yatışım yapılacak kaçta alırsalar artık bakalım 🤔
Glhn azraozgersu678 en korktuğum durum evet oyleymis o sebeple inş hemen doğar diyorum sağlıkla ben hazirim😊
deletedmom11 Sonay hadi hayurLısı iyi haberLerini bekLiyorum kıyamam üzüLme geçecek koyun gibi kesiLmeyi bekLiyom nedir ay 😂 şaşkın hadi sağlıkLa geLsin
svvlgnrt Sonay merhabalar bugün doğuma giriyorsunuz belkide girdiniz çıktınız nasılsınız?bebek ve sizin sağlık durumunuz nasıl🙂bilgi verirsiniz.
Sonay svvlgnrt bebeğim iyi anne karnındaki pislikler burnunu tıkamış emmekte zorluk çekiyor onun dışında ben iyi değişim valla kimseyi Korkutmak istemem bünye meselesi sanırım
svvlgnrt Sonay ya şuan bebeğin durumu nasıl peki? Rabbim sizede biran evvel şifa versin.Geçecek emin olun 😘 Rabbim analı babalı büyütsün inşallah.
svvlgnrt Sonay ya şuan bebeğin durumu nasıl peki? Rabbim sizede biran evvel şifa versin.Geçecek emin olun 😘 Rabbim analı babalı büyütsün inşallah.
Sonay svvlgnrt karnımda pis kan kaldığı için karnıma bastırılarak boşaltıldı öldüm resmen . Bebeğim iyi çok şükür
Sonay deletedmom11 bitti. Bende bittim karnımda biriken pis kanı boşaltmak için karnıma bastırdılar bittim resmen. Onun dışında ameliyat iyiydi ve bebeğim iyi çok şükür
svvlgnrt Sonay ayy ben bundan korkuyorum ya birde belden iğne 😭😭😱😱 geçmiş olsun sağlıkla buyutun bebeğinizi.Allah analı babalı büyütsün