Nuronur Kizlar size bi sorum olucak benim cuma günu günüm dolmuş oluyor ama doğumum 41 inci haftada olucak sancım olmazsa ben bugünden Meryem Ana otunu içsem olurmu acaba
Emvey Nuronur Meryem ana otuna bazı dualar okuyorsunuz açılman olunca bir bardağını kendiniz içiyorsun geri kalanına Meryem ana otunu koyuyorsunuz açılma daha hızlı oluyor gerçekten (tecrübeyle sabit😁) doğum olduktan sonra hemen çıkartıyorsunuz. Rabbim kolay doğum nasip etsin inş. Darısı bize inş 🤰💖🌸
Shira Nuronur 38. haftadan sonra bu tür caylar icilebilir. Zencefil, ada ve karanfil caylarida bu haftadan sonra icile bilir. Fakat günlük dozu gecmemek sarti ile.. En iyisi ebe veya doktorunuzada sorun, dozu ile ilgili..
Nurtenbirdane Nuronur Nuronur benimde aynı canım yarın doğumum görünüyor ama ağrım yok doktorumda 41 de bekleyelim dedim inan merak ediyorum nasıl olucak 🤷
1Meftun Bende 40+1 deyim ama tık yok meryem ana otu doğuma yardım ediyor diye biliyorum ama burda durup bekleyeyim önerileri
Nuronur Emvey ben 40 haftalık oldum sancım yok bişey yok yani bugün yapsam dediğinizi doğumum hizlansa bana Instagram dan yazarmisin utku8nurrr hesabina