5 hafta 2 günlük hamileyim bel ve kasık agrilarimin olması normal midir?
Esrabbgm80 ilk zamanlar oluyor normaldir, cok siddetli diilse problem degil
Kasıkların 8.haftaya kadar ağrıcak normal cnm en azından benim öyleydi :)
O haftada adet sancısı gibi oldu ama belim değil sırtım çok ağrıdı.