Doğumdan sonra 2500 kg üstünde olması bebek için yeterli ve normal kg ağırlığı oluyor zaten. Doğduktan sonra ayda bir bir bucuk kilo alıyorlar. Bu yüzden kilo olayına çok takılmayın derim. İlk çocuğum 2780 doğdu ve doğumdan sonra her bebek bir hafta sonrası tartiliyor bir hafta sonrasi sadece 80 gram vermişti yani 2700 e düşmüştü. Arkadaşım üç buçuk kilo doğum yaptı bir hafta sonrası tartıldı bebek. 2 buçuk kiloya düşmüş. Yani ödem oluyormuş bebeklerin vücudunda. Önemli olan doğumdan sonra çok kilo vermemiş olmasi bebeğin ilk hafta. Sonra hep kilo alıyorlar zaten demem gibi. Benim de 33 hafta kg 2150 civarıydı ve doktor bebeğin durumu çok güzel dedi. Hiç gerilik var demedi. Üç kiloya doğması yeterli bence. Ve çok kilolu olunca da normal doğum maalesef yapmıyorlar 😔