Yaren- Kızlar 27 haftalık hamileyim bugun idrar testi verdim protein kaçagı cıktı değerim 4 bu durumu yaşıyan var mı cok fazla şişlik ve ödem var buna ragmen doktorum hiç idrar testi istememişti kendiligimden yaptırdım
sehrikarabulut Yaren- canım ben ilk doğumumu protein kacagı yüzünden 37 haftalıkken yaptım çok fazla ödem vardı tansiyon takibi yap ve doktornla iletişme gec sennki 4 müş benm 3 tü hemen doğuma almıştı doktorum genelik zehirlenmesi dedi dikkatli ol
Yaren- sehrikarabulut ayaklarım aşırışı şiş sabahları yüzümde şişmeye başladı ve tansiyonumda 13 8 12 9 15 8 degişiyor bebegim daha cok küçük bir kilo bile degildir 😔
sehrikarabulut Yaren- canım hemen doktornla görüşmen lazım gebelik zehirlenmesi geciriyorsun tansiyonun yüksek bebeğini ve hayatını tehlikeye atma hemen git doktora nasıl durdun bu zamana kadar gebelik zehirlenmesnde görülen herşey var sende gec kalma
Esraibo1998 Ayni sıkıntı benim başımada geldi canım ihmal etme bu yüzden bebeğimi kaybettim ödem ve tansiyon bebeği geliştirmiyor ve zehirlenmeye yol açıyor dikkat et
Yaren- İletişime gectim yarın 24 saatlik idrar vericem inşallah gecer veya bu durum düzelir nasıl bir sürec bilmiyorum bebegim cok küçük daha 27 haftalık 1 kilo bile degildir 😔
Essraanil Yaren- tansiyonunu düşürecek birşeyler yap uzan dinlen limonlu sarımsaklı birşeyler ye ve bol su iç mutlaka.. idrarını yapınca köpük oluyormu hiç dikkat ettinmi canım ?
ppoortakalll benim de 37 haftada eser miktarda bulunduğu halde hemen alındı bende de tansiyon ve ödem vardı canım aman dikkat et ihmal etme