SedaMurcak O kadar çok araştırdım ki o kadar çok ağladım ki.Bebeğin rahmime düşmesiyle başlamış bu illet benim haberim yok tabi.Nörolojiye gittim bu hapı verdi.Kullandım misler gibi uyudum.Öncesinde neler denemedim ki.Siyah hardal tohumu,yastığa sabun,soda,sıcak soğuk su,nerde ne yazıysa hepsini yaptım rahatlatmadı.Sinir krizleri geçiriyordum hem kpss çalışıyordum hem erken uyanıp dersaneye gitmem lazımdı konsantrasyon sıfır olmuştu.Oturamıyorum uzanamıyorum ha bire yürümem lazım.Gece 4 ben koridorda yürüyorum gözlerim kapanıyor deliriyorum.Meğer ki hamileymişim öğrenince tutuştum.4 ayrı kadın doğumcuya nörolojiye ve psikiyatriye gittim hepsinden duyduğum tek cümle ilacı bırak 🤦🏻♀️ Bunu söylerken annenin ruh sağlığı kesinlikle düşünülmüyor 😒Denedim ama olmadı yarımın yarısını içtim ilk 4 ay işe yarıyordu şimdi de yarım içiyorum 40 gün kaldı detaylıda filan bişey Çıkmadı ama bebeğin zekası filan etkileyecek diye çok korkuyorum 😣