Bende cinsiyet öğrenmek için özel hastaneye gitmiştim kendi im normalde devlet hastanesine gidiyorum randevum daha 4aralıkta .neyse ben şuan 17+2 haftalık hamileyim.özelde ki doktor bana ne ilaç kullandığımı falan sordu sonra şeker yüklemesi konusuna değindi.annende babanda varmı dedi evet dedim babam insülin annem hap kullanıyor dedim.kesin şeker yüklemesi yap olma ihtimali yüksek dedi.bide ben tatlı şekerli yiyen içen biriyim kesin çıkar yani bence de 😪dedim ne olur çıkarsa?ya diyet ya insülin dedi.evde kaynanam var onun şekeri var makinesiyle tok karnına ölçtüm 124çıkmıştı.ay inşllh birşey çıkmaz🙏Bebeğim için