EliffCandan 24+4 oldum ağrılarım var basarken kemik etime girmiş gibi canım yanıyor sizde durumlar nasıl kızçeler🌸
Shebi EliffCandan merhabalar. Ben 28+5 sizinle aynı durum😅 ALLAHım sağ salim zamanında kavuştursun bizleri bebeklerimize😍
Umutluuu EliffCandan ben 14+4 üm. Daha geçen hafta atıldı istirahat kısmındayım ☺️ Evde istirahatte misiniz yoksa dışarı falan çıkabiliyor musunuz?
Aylnslm EliffCandan bizde 22 haftalık olduk biraz ayakta kaldığımda alt kısımda kemikte ağrı oluyo hareketsiz yatınca geçiyo zor bir süreç Allah yardımcımız olsun. Bu arada rahim ağzı uzunluğunuz nasıl
EliffCandan Shebi amin ben kendime hedef koydum işte ilk 28 sonra 32 sonra 36 siz ilk hedefime varmışsınızcinsiyet ney
EliffCandan Umutluuu benzin gezdiğimde oluyo ama çok yürümemeye gayret ediyorum mesela pikniğe gidip ufak turlar gibi arada kaçamaklarım oluyo çok ayakta olmadığın sürece sıkıntı olmuyo yoksa insanın psikolojisi bozuluyor
Kubrabulutt31 22 haftalık oldum yatmaktan artık kemiklerim acıyor uyku falan kalmadı bikaç w artık rabbim sabrını versin hepimize inş
Umutluuu ShebiRabbim zamanında Sağsalim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻 Bende zaten 7. Haftadan beri evdeyim bundan sonrada doktorum ne derse o artık. Evin içinde ufak tefek kendi işimi bile yapsam o bile iyi inşallah.
EliffCandan Aylnslm 2,10la serklaj oldum2,30 falanmış 2,50 bile ölçen oldu ama hafta ilerledikçe zorlar bebekte dönmüş prluton iğne haftada yada 3 günde 1 ve progestan fitil verdi sabah akşam sizde durumlar ne
Umutluuu EliffCandan ay maşallah dışarı çıkıyosun. Doktorum banada seni sürekli yatırmak istemiyorum ama aktif bir hamilelikte olmayacak dedi. Hayrlısı bakalım
Aylnslm EliffCandan şuan 39 mm benimde doktor gayet iyi dinlen yat dedi bakalım hayırlısı inşallah sonuna kadar gider hepimizin
Kubrabulutt31 EliffCandan 13. Haftada serklaj oldum doktorum izin vermiyor kalkmama öecbur yatıyorum benim daha önceden iki laybım var 20 haftalık erken doğum oldu o yüzden temkinli olmaz zorundayız malesef
Meflug Bugün 25 hafta olduk ve kontrol vardı.19.haftadan beri hep yatiyorum WC için bile kalkmak yok sadece haftada 1 max5dk sürecek duşa izin var. 32yi.sonra 34u görelim tamamdır dedi doktorum. Gelişimi gayet iyi dikişler tutuyor oğlumu 🥰 psikolojik olarak hiç iyi değilim ama yapacak bişey yok. Alışveriş yapamıyorum ona üzülüyorum
EliffCandan Umutluuu arada çıkıyorum valla zaten doktorum kendini yormadan zorlamadan günlük hayatına devam edebilirsin dedi yatmayı önermiyorlar canım sağlıkla alalım inşaallah bebişleri🌸
Meflug EliffCandan benim serklaj öncesi rahimagzi uzunluğu diye bişey kalmamısti kese çıkmış doğum.baslamisti Keseyi içeri itip çift dikiş attılar. Serklaj öncesi muayenede kısalık diye bişey yoktu. 15gunde hemen bu durumuma geldigi için doktorum riske atamıyor. O yüzden devamlı yatış 🥺