Canim bende senin haftalarindayken banada aynı şeyi söyledi beni o kadar korkuttu ki benimde bir tik fazlaydi beni üniversiteye yönlendirdi detaylı ultrasona girdim bebegimin kalbine kadar herşeyine baktilar çok şükür hiç bir şey çıkmamıştı. Bunları araştır istersen bir çok nedene bağlı olabiliyo bazende sebepsiz olabiliyo benim sebepsizdi şuan 33. Haftamdayım ve suyum normal sınırlarda.. fazla kafana takma derim bir de doktorum erken doğuma neden olabileceğini söylemişti ama çok şükür suyum normale döndü ilerleyen haftalarda eminim seninde öyle olacaktır bazen bebeğin mide problemlerinden bazen kalbinde down sendromu olduğu şüphesi de suyun fazlalasmasina neden olurmuş istersen gidip kardiyolojiden bebeğin kalbine baktır yani benim doktorum beni oraya yönlendirmişti ortada da hiç bir şey yoktu bebegimin şarkıcıda çok iyi şuan a bence normale döner seninki de ilerleyen haftalarda… şekerli yeme ve streste suyun gazlasmasina neden oluyo dikkat et