Nasil oldu yazmaya fırsatiniz olacak mi acaba 🌺🥰 Baska postun altinda tebrik etmistim ama yeniden tebrik ederim, saglikla güzel gunlere ogkusunuzla insallah 🙏🌺
40 i gevirmeden normal dogurdunuz sanirim, umudumsunuz :)) 40+0 da mi oldu ? 3 cm aciklikla bekliyordunuz en son ? Sumiye gerek kalmadi sanirim, epidural de olmadi galiba.