edaozdxx Geceleri yoğun bel ağrısı ve nefes darlığı nedeniyle 1 saat olsun uyuyamıyorum. Sizlerde de aynı sorun var mı?
Merveatay edaozdxx henüz bende öyle bişey olmadj canım 32+3 um. Ama zor nefes almak falan normal dik oturmak tavsiye ediliyor yatarken de yastığınızi biraz dik koyup yatmayı deneyin hem mide yanması için de iyi gelir
edaozdxx Merveatay mide yanmam yok. İkinci gebeliğim bu ilki hiç böyle değildi. Kızım hala emiyor biraz da o bunaltıyor galiba.