Hanımlar primar Dr. Bulantı hapı bana yaramayınca doktorum onyzd verdi. İçinde 10 adet var. Eczacı iki kez kullan diye yazmış. Aç mı tok mu diye reçetede yazmıyor. Mide ilaçlarını genellikle açken alıyoruz. Bu da öyle mi? Bilen kullanan yazabilir mi?