Canım ben ilk başta Prima ile başladım. Sonra molfix denedik. Prima ilk bakışta pahalı gibi gelse de daha ekonomik oluyor nasıl derseniz;
günde 6 adet molfix bez değiştirdiysem primada 3 tane değiştiriyorum. Emicilik açısından çok çok iyi. Hem de ıslaklık hissi olmuyor. Molfix bezde gece ıslaklık yüzünden bez değiştirdiğim oluyordu. Primada sabaha kadar kuru kalıyor üstelik sabah 2-3 saat daha idare ediyor. İlk zamanlar bebek çok kaka yaptığından başka bez deneyip çiş olayı düzene girince Prima kullanmaya başlayabilirsiniz.