yefeninannesi 40+0 da bende de hiç belirti yoktu, 40+1 de ilk sancılar görülmeye başlandı ve 0 açıklık. 40+3 yani dünden beri tekrar bi sancı görüldü nst de, 1 cm açıklık üstüne kahverengi lekelenme de geliyor ara ara ama öyle doğum sancısı falan çektiğim yok 🤷🏻♀️🤷🏻♀️