Brcntanyeri0 Tam 2 hafta önce bugün tek yumurta ikizlerimi, yoğun kanama nedeniyle 34 haftalık acil sezaryen ile doğurdum, cuma çıkıyoruz hastaneden inşallah, Emme refleksi gelişsin diye tuttular bizi, kilolarımız biraz azdı. Allah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin