Bslays22 26+2’deyiz kızımız olacak Allah’ın izniyle sizinde bu haftalar da bebişinizin hareketlerinden uyuyamadığınız oluyor muydu? 😞
Sedley Bslays22 38+1 bu saat oldu hala uyuyamadım sen düşün 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Son haftalar gerçekten çok zor
ipkklmn Bslays22 aslında hareketlerinden değil de ağırlığından gibi benim uykusuzluk nedenim daha 28.haftadayımm. Sağa yatıyorum sağ batıyor sola yatıyorum sol batıyor, uyuduktan sonra sırt üstü dönüyorum sanırım bi uyanıyorum belim ağrımış baskıdan.