Merhabalar ,
Daha önceden burdan bir sıkıntımı dile getirmiştim mecburi sebeplerden dolayı sezaryen oldum bende yavruma kavuştum fakat bugün sadece bir kere görebildim 😢yoğun bakımda olduğu için ne kucağıma alabildim nede emzirebildim .
konuya girecek olursam doğumumu Mega Medipol hastanesinde yaptım daha önceden sezaryen günümüz belliydi sabah hastaneye yatışımızı yapıp odamıza geçtik nst , tansiyon bakıldı saatim geldiğinde ameliyata indik spinal anestezi oldum ( kendinizi kasmazsanız hiçbirşey hissetmiyorsunuz ) çok rahat bir doğumun oldu allah razı olsun herkes çok iyi ve Güler yüzlüydü ayaklarım saniyeler içinde uyuştu ve sonda takıldı o an doktorum gelip selamlaştık 5 dk içinde güzel kızımın sesini duydum gösterdiler heyecandan çok inceleyemedim bile ama çok güzeldi kalemle çizilmiş gibi 🥰sadece çekiştirmeleri hissediyorsunuz kızımın direk kontrolleri yapılıp yoğun bakıma çıkarıldı , daha sonra karnıma kum konuldu uyuşuk olduğum için acısını uyuşukluğum gidince anladım çok baskı yapıyordu karnıma ve dikişlerime 2 saat sonra kum alındı ağrı kesici serum felan takıldı yatmaktan artık belim ağrıyordu biran önce ayağa kalkmak istiyordum ilk ayağa kalkış biraz zor ama allah o gücü veriyor rabbim🙏🏻Birkaç tur attık eşimle düzeliyordum ağrılarım azalıyordu, kesinlikle depend külot alın çok kullanışlı ,iyiki yanıma pompa almışım sütümü ilk sağdığımda direk geldi ve yoğun bakımdaki kızıma gönderdim kendime iyi hissedince yanına inip Görmek istedim kapıdan girer girmez hissetmiş gibi ağlamaya başladı sesi okadar güzeldiki konuşunca sustu 👼🏻Çok güzel bir kızım olmuştu tertemizdi görünce ağladım , kucağıma almak emzirmek istedim fakat coronadan dolayı ziyaret ve yasaklar olduğunu belirttiler yoğunbakımdan çıkarken gitme diye ağlamaya başladı resmen canım yavrum inş tez zamanda kurtulur kavuşuruz annem allah kimseyi evladıyla sınamasın onun varlığıyla daha güçlü durup sürekli süt sağıyorum allah isteyen dile getiren dua edip hayal kuran herkese anne olmayı nasip etsin inş 🙏🏻🙏🏻🧿