Sedley Aşırı derecede hareketli normal mi anlamıyorum gecesi gündüzü yok sürekli hareket halinde ayağını itikleyip duruyor. Yaşayan varmı doğumla alakası olabilir mi ??
Fatma-cnr06 Sedley 38+ 5 teyım benmkıde yerınde 1 dk durmuyor. Ama doğum yaklastıkca bebegın daha as hareket etmesı gerektıgını duymustum. Oyuzden sanmıyorum doğumla alakası olacagnı kendı fıkrımce
Beyzoli Sedley ne kadar güzel keşke benimki de bolca hareket etse hiç düşünme bile hareketleri o kadar azaldı ki psikolojim bozuluyor her an bişey mi oldu korkusu içimde
Sedley Fatma-cnr06 Bende öyle yeri daraldığı için hareketleri azalır diye biliyorum ama benimki tam tersi son haftalar iyice coştu 🤦🏻♀️
Nesrinaycan Nurcn son haftalarda coşuyorlar her şey normalse korkma ben 35 haftalığım son bi kaç haftadir çok hareketli ondan önce bisey yoktu pek 😅
Sedley Nurcn Doktoruna söyle bence bu durumu günde 10 hareket yapması lazım. Benimki durmadığı için hiç saymadım ben
Sedley Beyzoli İnşallah sıkıntı olmaz günde 10 hareket yapıyorsa içini ferah tut soluna yat. İnan bu kadar hareket etmeside iyi değil kalkıp bir bardak su alamıyorum hareketleri canımı yakıyor dursun uyusun diye ağlicam nerdeyse
Nesrinaycan Beyzoli ben çalışıyordum gün içerisinde bi kaç hareketi vardı geceleri tik yoktu dr o da seninle yoruluyordur dedi. Şimdi 35+1 yine gündüz hareketli benimle birlikte, gece uyuyo umarım doğunca da böyle olur 😅