cocukgelisimcianne_ Saviorangel 2. Doğumunuzmuş siz daha tecrübelisiniz bence buna siz karar verin 🤷♀️ Allah korusun biri gitmeyin der evde doğum başlar yada gidin der doktor geri eve gönderir 🤷♀️ Sağ Salim kucağınıza alın inşallah
Saviorangel cocukgelisimcianne_ amin inşlh çok sağol🙏🏼kararsız kaldım dakika tutuyorum o yüzden nasip etsin inşlh
Saviorangel Sevginurrr dün gittim aslında açılmam 1 cmdi.ebe ağrılar şiddetlenince gel demişti ama panik oldum yinede beklerken buraya post açayım dedim fikirlerinizi almak için :)