Merhaba kızlar dün akşam saat 22:12 de paşamı kucağıma aldım ve unutmadan bir an önce hikayemi yazmak istedim 🙏
6 yıllık evliyiz 17 yaşında evlendim ve genç anne olmak hayalimdi 8 aylık evliyken 1 düşük yaptım ve birdaha hamile kalamadım bugün yarın olur diye ya bekledim yada başladığım tedavileri yarıda bıraktım 4 yılımız bu şekilde geçti ve artık dur dedim anne olmak istiyorum ve kararlıyım bu sefer başladığım yoldan ne olursa olsun geri dönmiycem dedim ve sigortam olmadığı halde tedaviye başladık 1 yıl tahlil be araştırmalarla geçti ve aşılamaya karar verildi 3 tane üst üste aşılama yapıldı negatif 4 cü 1 ay dinlendim tekrar aşılama yapıldı oda tutmadı bu sefer tüp bebek için karar verildi sürece başlandı yumurtalar toplandı 2 emriyo donduruldu 3 ay rahim dinlendirildikten sonra transver oldu ve sonuç pozitif ❤️
ilk 6 ayım çok güzel sorunsuz geçti hamile değilmişim gibi her işimi temizliğimi kendim yaptım enerjim yerinde iştahım deli gibi açılmıştı 7 ayda 25 kilo almıştım gebelik şekerim çıktı diyet önerildi uyamadım malesef 7.ci ayımdan sonra kabus gibiydi hiç bir çatlağım sorunum yokken bir gece deli gibi kaşınmaya başladım göbekten başlayıp kalça ve kollarıma kadar gitti 2 gün içinde heryerim çatladı kaşıntım özellikle geceleri başlıyordu geceden sabaha 10 kere soğuk suyun altına giriyordum doktorum tahlil vs yaptı hiç birşey çıkmadı krem ve ilaçlarda işe yaramadı kaderime razı olmak zorundaydım 38 haftaya kadar dayanabildim randevum vardı ve doktorumla konuştum artık gücümün kalmadığını ve devam ettiremiyceğimi söyledim çarı muanesi yaptı 2 cm yakın açılmam ve yalancı düzensiz sancılarım vardı bebeğin suyuda azaldığı için 39+2 güne salıya suni için randevu verdi sabah 7:45 hastaneye girişimi yaptım saat 9:40 ta ilk hap olarak suni başlandı 8 tane 2 saat arayla almam gerekti 4 tane aldım ama sancım yoktu 5 aldım adet olucak gibi kasık ağrılarım hafiften vurmaya başladı derken nst hemşire bebeğin hareket etmediğini söyledi onayladım çokk azalmıştı doktoruma haber verip doğumaneye aldı birde orda nstye gir hareketlenirse geri yıkarı çıkarsın dedi ve indik nat bağlandım hemşire odadan çıktığı gibi deli gibi adet sancım başladı 20 dakka dayanamadım düğmeye basıp peridüral istediğimi söyledim yarım saat içinde takıldı yarım saat içindede etkisini gösterdi derken saat 9da tam biraz yatayım derken içimde bir balon patlaması oldu sanki ve hemen ardından bacaklarımdan sıcak sular aktığını hissetim hemşireyi çağırdım ve suyum gelmişti muane etti ve 3 cm olmuştu yeni başlıyordu hemşire gittikten 1 saat sonra hem baskı hem kanama gördüğüm için birdaha hemşireyi çağırdım tam 1 saat içinde açılmam 10 cm olmuştu ikimizde şoka girdik tabi nasıl olur diye yarım saat bekledikten sonra çatala çıktım ve saat 22:00 da başlayıp 22:12 de doğurmam bebeğimi kucağıma verir vermez doktorlara haber verdi hemşireler normalden fazla kanamam oldu dikişler serumlar derken bebeğime doymadan yarım saat onları izledim derken kanamayı durdular şükür periduralın etkisiyle doğum esnasında sancı ağrı hiç birşey hisetmiyordum belden aşağı uyuşmuştum bu kadar rahat doğum yapıcağım aklımın ucundan geçmezdi rabbime sonsuz şükürler olsun bizim hikayemizde böyleydi🙏❤️