nurseliny Kızlar oldukça çekinerek soruyorum. Adete 15 gün kala , neredeyse çatlama gününe denk gelen zamandan beri(çalışma olduğu günlerden sonra) 5-6 gün boyunca ara ara batma hissi yaşıyorum (o bölgede ) böyle bişey yaşayan varmı?
Cupkek nurseliny Bende de olur bazen kuzum o ama neden olur bilmiyorum bekleyelim neler gelicek 💁🏼♀️
nurseliny Cupkek önceki aylardada oldumu canım yoksa bu ay mı sadece, ben normalde belirti aramayı mecbur bıraktım çünkü hep aynı 🙄 bu ay tuhaf bi şekilde bu oluyo