Menjdmsjdj Merhaba benim 1 yaşında kızım var hep sol gogsumu emdi sağı fazla almadı ve kucuk kaldı sağ gogsum smdk de hamileyim oğlum olucak 37 haftalıgim acaba düzelir mi veya krem bişey bilen varmı 🙁 bı gogsum büyük biri kucuk kaldi
deletedmom351 Emzirirken ikisini birden emzirmeye dikkat edin diyorlar doktorlar zorla da olsa ikisini birden emzirmek lazım. Neden birini alıp diğerini almadı?
Esa Bebeğin doğunca eşit emzirsen emzirme zamanı dışında da sağ göğsünü sagsan düzelir mi acaba aklıma bu geldi
Menjdmsjdj Bilmiyorum sağ gogsumu almadı hala emiyor ama hala sağı almıyor nedense anlayamadım hamileyim şuan doğumum her an olablr doktorun dediğine göre de napicam bilmiyorum internette göğüs büyütücü fln gördüm ama güveniyorum 😥😥😥😥😥😥😥
Menjdmsjdj 😣 başka kimse yasMDimi bu durumu acaba kimse den ses seda yok 😶😶😶😶😶😶😶😶 yardımcı olabilicek kimse yokmu