Herkese iyi geceler
öncelikle şöyle sölim, bebeğim 33 haftadan beri kanala girmek üzere, doktorumun yat demesi ile hep evde istiraat ettim bekledim, bayramı da geçirdik çok şükür şuan 37+2 günlüğüm bugün doktorum baktı ve suyumun azaldığını pazar günü sabah 10 tekrar gelmem gerektiğini %90 beni doğuma alacağını söyledi, bebeği suyu azken bekletmezmiş suni sancı iLe doğum yapacakmışım
normal dopum çook istiyorum, ama ilk gebeliğim korkuyorum şunu sancı zormu? Ve sizce epidural anesteziyi mi denemeliyim nasıl olur heyecanlıyım korkuyorum biraz da 😔 gerçekten zor bu işler herkese Rabbim kolay doğumlar nasip etsin 🤲