Ben bir doz vuruldum sağlık ocağında aile hekimimin isteği doğrultusunda 2. Yi de bi ay sonra vurulmam gerektiğini söyledi , bunun üzerine uzman doktoruma kontrole gittiğimde konu hakkında bilgilendirdim vurulduğumu söyledim , fakat doktorum bende pıhtılaşma olması sebebi ile iğne vurulduğumdan dolayı tetenoz aşısının uygun olmadığını ve önermediğini ifade etti . Bende o yüzden 2. Yi yaptırmadım açıkçası..