Yagmurunbebegi Merhabalar 31-4 günlük hamileyim. Hala tetanoz aşısı olmadım. Benim durumumda olan var mı? Bu saatten sonra yaptırsam olur mu?
Mrvckrdnz Yagmurunbebegi 35. Haftaya kadar zamanı var diye biliyorum bende 33. Haftada oldum doktorunuza sordunuz mu ben enfeksiyon olduğu için geç oldum
cptrhb Yagmurunbebegi Valla ben 34 haftalığım haftaya olucam bana yeni söylediler. Seninki gayet iyi önemli olan doğurmadan olmak.
Busekrkmz Yagmurunbebegi bana sağlık ocağında ki hemşire 30.haftaya kadar yapılabiliyor demişti. Sağlık ocağında kaydınız yoksa aramamış olabilirler yarın gidip bir sorun bence.
Manyakcadl Yagmurunbebegi var bende olmadım cnm, doğumda bizi paslı bişeyle kesecekleri yok heralde bişey olmaz
Yagmurunbebegi Mrvckrdnz aşıyı oldum ama 2. Doz için gerek yok dedi bişey olursa doğumdan sonra yaprsın için rahat eder dedi. Bende anlamadım yani sonra öğrendim ki hiç bu aşıyı olmayıp doğuran da varmış
Yagmurunbebegi Busekrkmz sağlık ocakları daha erkenden yapıyorlarmış benm doktorum da o kadar erken yapılmaz aslında demişti herkes farklı bişey diyor
Bahtoss Yagmurunbebegi Canım git bir sor yaptır bende doktoruma sormuştum önemli mi diye benim doktorum bebek için çok önemli bu aşı dedi
Yagmurunbebegi E3535 ama doğuma yakın yetişmiyor ki 4 hafta geçmeliymiş üstünden belki de öyle olcak bilmiyorm
Elif0 Kızlar ben arefe günü tetonoz oldum fakat 5 dozmuş 1 ini oldum 4 doz kaldı ilk kez böyle fazla doz duyuyorum sizinkiler kaç kere?
Yagmurunbebegi Elif0 4 dozunu olmak zornda deilsn die biliyorum 2 doz yeter ya da tek doktoruna bağlı
Busekrkmz Elif0 hamileyken 2 doz yapıyorlar canım kalan 3 dozunu da istersen vuruluyorsum istersen vurulmuyorsun. Vurulursan hepsini beş sene kadar seni koruyormuş böylelikle ikinci gebelikte vurulmana gerek kalmıyormuş
Mrvckrdnz Yagmurunbebegi evet var benim ikinci dozu normalde 37. Haftaya geliyor diye yapmadılar doğumu tetikler mi öyle birşey demişti sağlık ocağındakiler
E3535 Yagmurunbebegi aynen ilkiyle arasinda 4 hafta gecmesi lazim ben 20lerde flan olmuştum ilkini digerini 4 hafta sonra atildim hemen hemsire doguma kadar her hangi bi zamabda yaptirabilirsin 2.yi demisti
Busekrkmz Yagmurunbebegi bana 24.haftam da yaptılar 1.dozu 2.dozu da 28.haftam da yaptılar. Demek ki hemşireden hemşireye değişiyor.
Cgdmcmn Ben ilk dozu vurundum ikinciye olamadım serklaj oldum çünkü. Doktor bir şey olmaz o aşı tarlada bağda bahçede iş yapıp doğuran kadınlar için önemli sen evde yatıyorsun sarsılma tekrardan yollarda aşı için dedi. Tek doz oldum o yüzden