kocak_57 Bu sıcaklarda son zamanlar 😤 39 olduk ama tık yok bizde ufak sancılar var ve 1 cm açılma çok az 🤨 40 I geçecek galiba ne dersiniz 😩🤪
Sedley kocak_57 38+1 hergün hafif sancım oluyor ama bir türlü gelmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Artık doğmasını istiyorum çok sıcaaaakkkk🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Berilknur kocak_57 Benimde hiç açılmam yoktu bir hafta önce 39+4deyim ve kanala inmemişti benimkine ya yarın kontrole gideceğim tekrar çatı muayenesi yapacak 🤦♀️