Gultugra Bugün aşırı miğde yanmam özellikle yemek borusu yanmam var yatamıyorum uyuyamiyorum çok rahatsizim nasıl geçer 35 haftalik gebeyim sütten sonra oldu üsküfra yaptım birdaha süt içmeye bile korkar oldum 😔
ozgesoy28 Gultugra bende 35 haftalık hamileyim benimde o kadar yanıyo ki rennie duo içiyorum saniye içinde geçiyo
mervessfuat Gultugra canım aynısı banada oldu geçen gece dayanılmaz şekilde , en iyi bana ılık süt içine 1 kaşık kestane balı geldi.
deletedmom351 Geçmez canım sadece bir kaç saat seni rahatlatır süt elma salata maden suyu iç doktoruna da gaviscon yazdırabilirsin. Geçmiş olsun ben 3 aydır çekiyorum geçmiyor.
glshgcl Rennie duo şurup iyi geliyor gaviscondan daha iyi geldi bana Ben ilk üç ay 6 kilo verdim yemek yiyemedim hayattan soğudum Yeni yeni yiyebiliyorum ama ağızdaki acı tat hala geçmiyor İleriki aylardan şimdiden korkuyorum 😔
deletedmom351 [bilinmeyen] O saç olayı batıl inanç ben doktoruma sordum bebeğin saçı olsa da mide yanarmış olmasa da.