Rahab25 33’te bizim de tam 2100’dü doktor gayet iyi demişti. bence seninki de güzel, zaten alabilecekleri kapasite belli oluyor genelde, kendi haftama göre bakacak olursam benim fikrim belki bir 100 gram fazla olabilirdi o da çok kafaya takılacak bir şey değil bence, biz de şu an 34+2’yiz kaç kilo oldu bilmiyorum ama 35.haftada yine randevumuz var doktor 2.500 olur böyle giderse demişti, senin bebeğin de 2 haftada 400 gram alır diye düşünüyorum 🥰 muz ye, pekmez iç, süt ve ceviz tüket, bir de bol su iç faydası olur 🙏🏽