1-gebe sizinle ayni haftadaymışız. Doktora kanala girme olayını bugün sordum. Kafası aşağıda olması farklı bir şey, kanala girmesi farklı dedi.ancak açılma artarsa Doğum başlayınca açıldıkça Doğum kanalına girermiş hatta açılmaya rağmen girmeyen bebekler de varmış..