bktsct 21 hafta 4 günlük hamileyim aşırı şişkinliğim oluyor özellikle yemeklerden sonra ne yapmalıyım 😔
Ftm bktsct yemeklerden sonra bendede çok fazla şişkinlik oluyodu özellikle akşamları maden suyu içiyorum çok rahatlatıyor Gün içindede bol bol su tüket canım çok iyi geliyor
bktsct Ftm çok su içiyorum ama maden suyu hic icmediim onuda deniyimm yatamyrum suan şişlikten resmeen cok rahatsızz ediyor
ozz Ayni problem bende de var.13 hAftalik hamileyim ama bazen oyle siskinlik oluyor ki 5-6 aylik gibi 🙁(