Aise_35 iyimserr olabilir ben devlette yaptım doğumum akşam 18.50’de oldu belki de buyuZden öyle oldu
CansuDemir Ozlem0635 Extrem bir durum olmadıkça, normal doğumdan sonra 1 gece / 24 saat yatış olur. Sezaryenden sonra 2 gece / 48 saat yatış olur. Bazı durumlarda eğer doktor da uygun görürse sezaryen sonrası 1 gün yatıp da imza atıp çıkabiliyorsun.
CansuDemir iyimserr Hastaneye göre değişiyor demek ki.Tanıdığım herkes erken çıkmak istediğinde imza atıyordu ben dahil.
Jasmin35izmir Sezeryan doğumu devlet hastanesinde yaparsan 2-3 gece yatırıyorlar. Ama özel hastane 1 gece yatırıyor. Ben ve etrafımda özelde sezeryan doğum yapan herkes 1 gecede çıktı.