Cansu3639 benim de aynıydı hatta baya uzun bi zaman sürdü oturup kalkarken bile canım aciyodu. Doktoruma kasıklarımda ağrı olduğunu söyledim hemen idrar tahlili yaptılar enfeksiyon çıktı ilaç filan kullandım bi zaman sonra geçti. Tabi enfeksiyondan mi kaynaklı onu bilemiyorum ama etkisi muhakkak olmuştur. Şu an 36.haftayım mesela yine ider yolu enfeksiyonu çıktı o sorunu yaşamıyorum mesela gayet iyiyim