Deniz1985 ben olsam orda dogum yapmazdim, resmen insan kullanmak bu. Test yapildiginda ilk sonuc negatif cikabilir, dogumu erteleyemezsin belki 14.gun sende pozitif cikacak o zamana dogum yapmis olacaksin. Boyle mantiksizlik olur mu resmen insan yiyolar 🤭