Benim ikinci dogumum daha kolay olmustu .. bence kolayligi ise daha sakin olmanız mesela ben 7cm açılmam olana kadar çok rahattım sancılarıma dayanabiliyordum, ve tecrubeli olusunuz, dogum esnasinda nefes alıp verişim daha rahattı ikinmam düzenliydi ve bu yüzden daha çabuk doğurdum .. şimdi üçüncüye hamileyim ve daha da rahatım