Hamilelikten önce karma bir cildim vardı. Aşırı hassas ve yer yer parlama yapardı ve ara sıra çene civarında ufak sivilceler, döküntüler çıkardı. Hamilelikte pürüzsüz bir cilde sahip oldum neredeyse hiç sivilcem veya siyah noktam olmadı. Doğuma 2 haftam kaldı. Benim merak ettiğim doğumdan sonra cilt hemen eski haline geri dönüyor mu? Ya da daha da kötüleşiyor mu acaba? Tecrübeli anneler cevaplarsa sevinirim :)