Aysu1ela Merhaba hanımlar bende aranıza yeni katıldım yaklaşık 6 buçuk aylık hamileyim kısmet Olursa bir kızımız daha olacak ama hala bir isim bulamadık önerebileceğiniz isim var mı ???
egeninincisii Aysu1ela bunu her sorana yazıyorum🤗kızım olsa adı Almila ya da Asel olsun istiyordum. Bir ihtimal Eylül de olabilirdi. Beğendiğim bir iki isim daha var örneğin; Defne, İnci, Bade gibi :)
Aysu1ela Hepinize teşekkür ederim 🙏 değerlendireceğim 💕💕diğer kızımın ismi Aysu bende asu düşünüyorum Ela Gökdeniz ama gidip geliyorum 😢