15 gün önce aşılama oldum.. bugün kan verdim ve sonuç bu… Sizce birşey varmıdır?
Merve56 malesef canm bnde 1.20 çıkmıştı 3 gün sonra adet oldum zaten
En az 5 olmalı canım negatif malesef