sumeyra00 Kaç haftalıksınız ? Hangi doktora gidiyorsunuz azıcık sohbet edelim ☺️ Biz kızımla 34+1 olduk az kaldı sabırsızlanıyorum
Meriwa sumeyra00 bende varım 😄 38 deyim kuşadası devlete gidiyorum cnm oğlan bekliyoruz nasipse son 15 gün bizim
sumeyra00 Meriwa yaaa senin hiç bişey kalmamış sağsalim alırsın inşallah kucağına canım benim 🤗 bizim daha 44 günümüz var
Meriwa sumeyra00 arkadşlarımda cok giden var cokda memnunlar doktorumdan memnun olmasam bende ona giderdim bende aydında oturuyorum ama kontrollere adaya gidiyorum
sumeyra00 Meriwa ben 20. Haftamda kendisine başladım iyi ki Hasan beyle devam etmişim gerçekten çok motive ediyor her konuda kontrollerde çok memnun ayrılıyorum bebeğimin en son ayak görüntüsünü yakaladı muhteşemdi 😍
sumeyra00 Zeyha1 ben hamileliğimin en başından beri zor nefes alıyorum alerjim var benim ne yazıkki 8 ay bu şekilde geçti 😔