Hayalim_s Kızlar ikili taramaya girdim ensesi normal dedi burun kemiğini göremedi pozisyonundan dolayı kan verdim 10 gün sonra sonuç çıkıyormuş çok sitres yapıyorum ama sürekli aklıma biseyler geliyor
busbusbus10 Hayalim_s bende Bugün girdim aynı kan bekliyorum şuanlık sorun görünmüyor dedi ama insanın içi bi tuhaf oluyor tabi net bişey demedikleri için