261018 ne gelirse allahdan sağlıksız denip sağlıklı doğan cok bebek var yada tam tersi elmada olsa bizim armut da olsa bizim bu bizim yani kapalı bi kutu %100 hiç bir sonuç net değildir ben 9 aya kadar huzursuz olamıycam için yaptırdım ben gecenlerde başıma geleni anlatayım 37 haftamdayım nst için hastanem uzak evimin dibinde hast var oraya gittim doktor baktı etti bacak boyu kısa dedi perinerolojiye gönderdi o ne demek dedim down sendromu ihtimali olabilir dedi güldüm 😄 dedim ki doğurmuycak mıyım kalmış 3 hafta çıkarmıyım mı imha mı edeyim ne istiyosunuz dedim cıktım herseyini yaptırdım o kadar içim rahat ki kendi doktoruma gittim bana dedi ki senin bebeğin topaç bi bebek değil minyon 2500 kilo falandı genetik bişey ben bişey olcagını sanmıyorum dedi kayınvalidem dedi ki kızım benim oğlum da kızım da 2800 doğdu zayıftı ne takıyosum babasına çekmiştir dedi eşimde 192 boyunda yani demem o ki kafam bulanmadı bile ben kendimce anneliğimi yaptım testlerimi yaptırdım detaylı şeker yüklemesi tetanoz bunlar göreceli kavram benim için doğru olan buydu onu yaptım açıkcası ama gene diyorum yok yaptırmıyorum desen de saygım sonsuz kimsenin anneliğini test yaptırmdı diye sorgulamam bana da düşmez sadece bakış açısı cnm 😊