Mircet Deletedmom417 bende aldım hatta burda başka bir postta ki yorumlara göre almıştım memnun kalmıştı çoğu insan daha kullanmak nasip olmadı bakalım
Deletedmom417 Miniginannesiiii1111 ayriyeten birsey aldinmi canim sadece 2 adet bibernmu aldin yani emzik falan ne aldin
Miniginannesiiii1111 Deletedmom417 emziği kullanma odaklı olduğum için Philips aventin aldım biberona önem vermedim önceliğim emzirmek olduğu için maksat varmı var olsun diye aldım başka birşey almadim
Hanifee1273 Deletedmom417 evet , bunları kabul etmezse sonra phlips filan alırım die düşündüm . İlk ne verirsen ona alışırlarmış