Mucizemmmmm valla ben onu bilmem arkdaslar ama ben gittiğimde gayet güler yüzlü davranıyor bebeğin herşeyine kadar bakıyor ilgileniyor bundan 2 veya 3 sene önce bi akrabam gitmişti oda çok memnun kaldığı için bana tavsiye etti bende direk ona gittim gayet memnunum doğrudur belki soğuk gelmiş olabilir ama ben gayet memnunum