Esrayigit Arkadaşlar şeker yüklemesini kaçıncı haftada yaptırdınız acaba ben geç mi kalırım şuan 25 haftalığım ayın 17 sinde randevu var o zamana kadar 28 haftalık oluyorum acaba 28 haftalıkta yaptıranlar oldu mu ???
Aloneanqel Esrayigit bende şeker yüklemesini erken yaptılar bayağı mecburiyetten ya :(( genetik gelen bir rahatsızlıkmış ve kiloluyum da biraz , 250 lerde çıktı şeker değerim hiç düşmedi şeker yüklemesi yaptı doktor 75 ml. 12. Hafta da insülin başladık:(
theAna Ben şuan 25 haftalığım bugün doktor üç hafta sonra yapacağım dedi bana da. Yaptıranlar var mı nasıl oluyor hiç bilgim yok bu konuda