Herkesin süreci farklı kızlar.. Ben 4. ayda bir başladım kilo almaya önünü alamadım ve çok sağlıklı beslenip düzenli spor yapmama rağmen.. Şuan 38. Haftadayım 20kg almış durumdayım ve 37 haftadan beri iştahım biraz açılmaya başladı artık tartılmaya korkuyorum fakat diyeceğim o ki dikkat etmezseniz son aylarda daha fazla kilo alınıyor bence..