Mervemelih merhablar öncelikle çok geçmiş olsun 35 haftada başladı bnde de dış ağrısı sirkeli su tuzlu su, karanfil, zeytin, parol cignedim karanfil yağı sürdm biraz rahatlatıp tekrar başlıyordu dişçiye gittigmde belge istedi kendi doktorumdan izin belgesini aldm ama dayababiliyorsan dayan doğumdan sonra yaptr dedi ve yaptırmadım anestezi almak istemedim sürekli zeytin koydum 37+2 de bi anda suyum geldi ve sezeryan ile doğum yaptım doktorumn ilk söylediği şey dış sancindan dolayı erken doğum başladığını suyumun geldiğini söyledi . Ama çok şükür sagligimz yerinde 3050 gr.dogdu minik kızım şuan 16 günlüğz 💕 darısı size inşallah saglikla kucahjnzia alirisnz. İnşallah ❤️